0

Sepet Toplam: 0.00

Sıkça Sorulan Sorular

1. Kredi kartımdan isteğim dışında tahsilat yapılır mı?

Blackspa de online alışveriş site sinden alışveriş yaparken kullandığınız karta ait bilgiler tarafımızdan saklanmamaktadır. Ödemeniz banka onay bilgisi dahilinde sağlanmaktadır. Bu nedenle kartınız bilginiz dışında kullanılamaz.

2. Kredi kartı ile ödeme yapmak istemiyorum, kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcuttur. Ödeme sayfasına geldiğinizde “Kapıda Nakit Ödeme” seçeneğini kullanarak siparişinizin ödemesini teslimat sırasında gerçekle ştirebilirsiniz.

3. Size nasıl ulaşabilirim?

Müşteri hizmetlerimize +90 (850) 222 55 25 nolu telefondan, destek@blackspade.com adresinden veya anasayfamızda bulunan "Biz Sizi Arayalım" bağlantısı altındaki formu doldurarak ulaşabilirsiniz. Hafta içi 08.30 - 17.30 saatleri arasında hizmet veren müşteri hizmetleri ekibimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.

4. Kargomun durumu nedir?

Siparişinizi iki iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Teslimat tamamlandığında size kargo takip numarası içeren bir e-mail gönderiyoruz.

Gönderinizin takibini, kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak kargo takip numaranız ile yapabilirsiniz.

5. Kargom ne zaman bana ulaşır?

Gönderinizin takibini, kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak kargo takip numaranız ile yapabilirsiniz.

Teslimat süreleri ile ilgili detaylara kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hedeflenen teslim süreleri istisnai durumlar ve özel sürelerin bulunmadığı hallerde geçerlidir.

6. Kargom neden gecikti?

Gönderinizin takibini, kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak kargo takip numaranız ile yapabilirsiniz.

Teslimat süreleri ile ilgili detaylara kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hedeflenen teslim süreleri istisnai durumlar ve özel sürelerin bulunmadığı hallerde geçerlidir.

7. Kargo durumuna bakmak istiyorum fakat " kargo takip numarası bulunamadı" diyor. Ne yapabilirim?

Eğer kargo bilgileri eksik veya hatalı girilmiş ve takip edemiyorsanız müşteri hizmetleri bölümünün altından iletişim bağlantısını tıklayın. Biz mesajınızı alır almaz size geri dönüş yapıyor olacağız. Bunun yanında müşteri hizmetlerimize +90 (850) 222 55 25 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibimiz sorununuzun çözümünü en kısa sürede gerçekleştirecektir.

8. Ürün iade etmek istiyorum ne yapabilirim?

İade etmek istediğiniz ürünü faturanın iki nüshası ile birlikte yurtiçi kargo ile karşı ödemeli göndermeniz gerekmektedir. İşleminiz tamamlandıktan sonra iade işleminizin yapıldığına dair bilgilendirme mailini tarafınıza gönderiyor olacağız.

9. Kredi Kartıma iade ne zaman yapılacak?

Firmamız ulaşan iade taleplerini 24 saat içerisinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içerisinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içerisinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır. İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden öğrenebilirsiniz.

10. Kapıda ödeme yaptım ve ürünü iade etmeye karar verdim. Para iadesi ne şekilde yapılacak?

İade etmek istediğiniz ürün ve iki nüsha faturasının yanında banka bilgilerinizi de paket içerisinde gönderirseniz, ürün teslim alındıktan sonra 2 ila 7 iş günü içerisinde para iadesi banka hesabınıza yapılacaktır.

11. Ürün değişimi yapmak istiyorum ne yapabilirim?

Eğer aynı ürüne ait renk veya beden değişimi yapmak istiyorsanız ürünü 14 gün içerisinde tarafımıza gönderirseniz, talep edilen alternatif elimizde olduğu takdirde gerçekleştirilecektir. Ürün değişimine ait kargo bedeli tüketiciye aittir.

Eğer farklı bir ürün talep ediyorsanız, yeni ürün için online sitemizden yeni sipariş oluşturmanız, iade etmek istediğiniz ürünü ise 14 gün içerisinde faturanın iki nüshası ile birlikte yurtiçi kargo ile karşı ödemeli göndermeniz gerekmektedir. Yeni siparişinizi sistemden ödemesi tamamlanır tamamlanmaz en kısa sürede kargoya veriyoruz ve eski ürün için de iade işleminizi 24 saat içerisinde gerçekleştirip mail adresinize bilgisini gönderiyoruz. Ödeme iadesi ile ilgili detaylar için madde 8'i inceleyebilirsiniz.

12. Hafta sonu sipariş verebilir miyim?

Hafta sonu sipariş verebilirsiniz. Vermiş olduğunuz siparişler Pazartesi günü işleme alınarak kargoya teslim edilecektir.

13. Ödeme seçenekleri nelerdir? Havale indirimi var mıdır?

Ödemelerinizi havale, kredi kartı ve kapıda ödeme seçeneklerinden herhangi biriyle gerçekleştirebilirsiniz. Havale indirimi yapılmamaktadır. Taksit bilgileri kart özelliklerine göre değişebileceğinden en güncel bilgiyi ödeme ekranından edinebilirsiniz.

14. Toptan satışınız var mı?

Toptan satışlarımız hakkında bilgi almak için destek@blackspade.com adresine yazabilirsiniz.

15. Yurt dışına satışınız var mı?

Yurt dışı satışlarımız hakkında bilgi almak için destek@blackspade.com adresine yazabilirsiniz.