sadsad x
asdasd
Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Sipariş / Kargo
  • Sipariş / Kargo

    1. Kredi kartımdan isteğim dışında tahsilat yapılır mı?

    Blackspade online alışveriş site sinden alışveriş yaparken kullandığınız karta ait bilgiler tarafımızdan saklanmamaktadır. Ödemeniz banka onay bilgisi dahilinde sağlanmaktadır. Bu nedenle kartınız bilginiz dışında kullanılamaz.

    2. Kredi kartı ile ödeme yapmak istemiyorum, kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

    Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcuttur. Ödeme sayfasına geldiğinizde “Kapıda Nakit Ödeme” seçeneğini kullanarak siparişinizin ödemesini teslimat sırasında gerçekle ştirebilirsiniz.

    3. Size nasıl ulaşabilirim?

    Müşteri hizmetlerimize +90 (850) 222 55 25 nolu telefondan, destek@blackspade.com adresinden ulaşabilirsiniz. Hafta içi 08.30 - 17.30 saatleri arasında hizmet veren müşteri hizmetleri ekibimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.

    4. Kargomun durumu nedir?

    Siparişinizi iki iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Teslimat tamamlandığında size kargo takip numarası içeren bir e-mail ve sms gönderiyoruz. 

    Gönderinizin takibini, kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak kargo takip numaranız ile yapabilirsiniz.

    5. Kargom ne zaman bana ulaşır?

    Gönderinizin takibini, kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak kargo takip numaranız ile yapabilirsiniz.

    Teslimat süreleri ile ilgili detaylara kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hedeflenen teslim süreleri istisnai durumlar ve özel sürelerin bulunmadığı hallerde geçerlidir.

    6. Kargom neden gecikti?

    Gönderinizin takibini, kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak kargo takip numaranız ile yapabilirsiniz.

    Teslimat süreleri ile ilgili detaylara kapıda ödeme yöntemini tercih ettiyseniz buraya; diğer ödeme yöntemleri için ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hedeflenen teslim süreleri istisnai durumlar ve özel sürelerin bulunmadığı hallerde geçerlidir.

    7. Kargo durumuna bakmak istiyorum fakat " kargo takip numarası bulunamadı" diyor. Ne yapabilirim?

    Eğer kargo bilgileri eksik veya hatalı girilmiş ve takip edemiyorsanız müşteri hizmetleri bölümünün altından iletişim bağlantısını tıklayın. Biz mesajınızı alır almaz size geri dönüş yapıyor olacağız. Bunun yanında müşteri hizmetlerimize +90 (850) 222 55 25 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibimiz sorununuzun çözümünü en kısa sürede gerçekleştirecektir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.