sadsad x
asdasd

Sıkça Sorulan Sorular

  • 1. Kredi kartımdan isteğim dışında tahsilat yapılır mı?

    Blackspade online alışveriş site sinden alışveriş yaparken kullandığınız karta ait bilgiler tarafımızdan saklanmamaktadır. Ödemeniz banka onay bilgisi dahilinde sağlanmaktadır. Bu nedenle kartınız bilginiz dışında kullanılamaz.

  • 2. Kredi kartı ile ödeme yapmak istemiyorum, kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

    Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcuttur. Ödeme sayfasına geldiğinizde “Kapıda Nakit Ödeme” seçeneğini kullanarak siparişinizin ödemesini teslimat sırasında gerçekle ştirebilirsiniz.

  • 3. Kargom ne zaman bana ulaşır?

    Kargolarınızı 16:00'ya kadar vermiş olduğunuz siparişlerinizde aynı gün kargo firmasına teslim etmekteyiz. Kargo firması adresinize bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde sizlere ulaştıracaktır.

  • 4. Kargo durumuna bakmak istiyorum fakat " kargo takip numarası bulunamadı" diyor. Ne yapabilirim?

    Eğer kargo bilgileri eksik veya hatalı girilmiş ve takip edemiyorsanız müşteri hizmetleri bölümünün altından iletişim bağlantısını tıklayın. Biz mesajınızı alır almaz size geri dönüş yapıyor olacağız. Bunun yanında müşteri hizmetlerimize +90 (850) 222 55 25 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibimiz sorununuzun çözümünü en kısa sürede gerçekleştirecektir.

  • 6. Kredi Kartıma iade ne zaman yapılacak?

    Firmamız ulaşan iade taleplerini 24 saat içerisinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içerisinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içerisinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır. İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden öğrenebilirsiniz.

  • 7. Ürün değişimi yapmak istiyorum ne yapabilirim?

    Eğer aynı ürüne ait renk veya beden değişimi yapmak istiyorsanız ürünü 14 gün içerisinde tarafımıza gönderirseniz, talep edilen alternatif elimizde olduğu takdirde gerçekleştirilecektir. Ürün değişimine ait kargo bedeli tüketiciye aittir.

    Eğer farklı bir ürün talep ediyorsanız, yeni ürün için online sitemizden yeni sipariş oluşturmanız, iade etmek istediğiniz ürünü ise 14 gün içerisinde faturanın iki nüshası ile birlikte yurtiçi kargo ile karşı ödemeli göndermeniz gerekmektedir. Yeni siparişinizi sistemden ödemesi tamamlanır tamamlanmaz en kısa sürede kargoya veriyoruz ve eski ürün için de iade işleminizi 24 saat içerisinde gerçekleştirip mail adresinize bilgisini gönderiyoruz. Ödeme iadesi ile ilgili detaylar için madde 8'i inceleyebilirsiniz.

  • 8. Toptan satışınız var mı?

    Toptan satışlarımız hakkında bilgi almak için destek@blackspade.com adresine yazabilirsiniz.

  • 9. Yurt dışına satışınız var mı?

    Yurt dışı satışlarımız hakkında bilgi almak için destek@blackspade.com adresine yazabilirsiniz.

  • 10. Ürün fiyatları neden göremiyorum?

    VPN ve 3. Parti uygulama kullanımınızda web sitesi e-ticaret fonksiyonları kapalı konuma gelecektir. Alışverişinize devam edebilmek adına VPN kullanımınızı durdurmanız gerekmektedir.

  • 11. Ürünü sepete ekleyemiyorum?

    VPN ve 3. Parti uygulama kullanımınızda web sitesi e-ticaret fonksiyonları kapalı konuma gelecektir. Alışverişinize devam edebilmek adına VPN kullanımınızı durdurmanız gerekmektedir.

İletişim Bilgileri

Firma Adı : NARKONTEKS TEKSTİL İHR. İTH.SAN. VE TİC. A.Ş

Adres : Buca / İzmir / Türkiye

Telefon : +90 (850) 222 55 25

Firma Adresi : Doğuş Cad. 3/19 Sok. No.12 Begos Buca İzmir / Türkiye

E-posta : destek@blackspade.com

Ödeme Bildirim Formu : Havale Bildirimi İçin Tıklayınız.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.